Třídy 2. A, 3. A, 4. A, 5. A a 5. B se tento týden budou učit prezenčně.
Změny prezenčního rozvrhu, změna časů vydávání materiálů pro on-line výuku (pouze odpoledne) a nový rozpis on-line výuky pro ostatní třídy.
Pro podrobnější informace čtěte dále.
Od 19. 4. nastoupí k prezenční výuce třídy: 2. A, 3. A, 4. A, 5. A a 5. B
Pro 2. skupinu – 1. A, 1. B, 2.B , 3. B, 4. B platí pro tento týden opět distanční výuka.
V rámci zajištění dohledu nad dětmi členů IZS a dalších vybraných profesí, zajišťujeme dohled nad těmito žáky i v průběhu distanční výuky jejich třídy v učebně s přístupem k notebooku s internetem.
Tito žáci musí být také testováni..
Školní družina:
Z důvodu testování žáků bude umožněn vstup do ŠD v pondělí a čtvrtek pouze v konkrétních časech: 6:15 h a v 7:00 h.
V úterý, středu a pátek bude ŠD v době 6:00 – 7:40 h, po vyučování každý den do 16:30.
Rozpis vstupu jednotlivých tříd: paní učitelky si děti vyzvednou v uvedený čas u šaten
Po příchodu do školy budou děti odvedeny do třídy (nebo ráno do ŠD), kde bude zahájeno samotestování (postup testování: Testování žáků – YouTube).
Další aktuální informace naleznete zde: https://www.msmt.cz/informace-k-provozu-skol-od-12-dubna-2021
Při zjištění pozitivity testu budou zákonní zástupci telefonicky vyrozuměni. Pokud došlo ke změně telefonního čísla, je nutné třídní učitelce neprodleně zaslat číslo nové.
V době testování v pondělí a ve čtvrtek buďte do 8:30 h k zastižení na telefonu.
Pokud bude pozitivní test v jiný než první den výuky je nařízena izolace a opuštění výuky všech žáků, kteří byli s pozitivně testovaným v kontaktu při výuce v předchozích 2 dnech.
Testování žáka neprobíhá:
– při doložení, že prodělal laboratorně potvrzené onemocnění Covid-19, není v izolaci a od 1. pozitivního testu neuplynulo více než 90 dní
– při předložení, že má negativní výsledek antigenního testu nebo PCR testu, který není starší 48 hodin a byl proveden poskytovatelem zdravotních služeb
– má vystavený certifikát MZ ČR o provedeném očkování proti Covid-19 a od druhé dávky uplynulo nejméně 14 dní.
Ve škole:
Při vstupu do budovy je nutná desinfekce rukou. Žáci musí mít po celou dobu pobytu ve škole chirurgickou roušku (1 – 2 na výměnu).
Školní stravování:
Zkontrolujte si přihlášení/odhlášení obědů pro děti, které se budou v daný týden stravovat v ŠJ. Pro ostatní platí výdej do jídlonosičů jako doposud.
Rozpis odchodů na obědy najdete na stránkách jednotlivých tříd, skupina IZS bude chodit společně s 3. ročníky)
Provoz školy v dalších týdnech:
Dále bude vyučování probíhat rotační formou (týdenním střídáním obou skupin) dle nařízení MŠMT.
UPRAVENÉ ROZVRHY TŘÍD PRVNÍHO STUPNĚ
Vzhledem k personálním změnám (zejm. ve třídě 5. A) a nutnosti dodržovat homogenitu tříd jsme museli upravit rozvrhy tříd prvního stupně. Rozvrhy konkrétních tříd najdete v záložce s rozvrhy (na další týden – https://zsnadrazni.bakalari.cz/bakaweb/timetable/public) a děti se dozvědí změny od třídních učitelů. Dále také prosím sledujte aktuální suplování.
Vydávání materiálů
Nyní pouze v odpoledních hodinách dle rozpisu: pondělí, středa, pátek 14:00 – 16:00
Skupinové konzultace:
V rámci konzultací je možné realizovat nejen konzultace jeden na jednoho, ale lze rozšířit počet žáků 2. stupně až na 6, pokud jsou ze stejné třídy a jedná se o žáky ohrožené školním neúspěchem anebo žáků 9. tříd.
Rozvrhy on-line hodin:
aktualizovaný rozpis (16. 4. 2021):on-line od 19. 4.
pozn. on-line rozvrhy v této podobě jsou pouze orientační (není např. uvedeno přesné dělení do skupin), rozhodující je termín schůzky v MS Teams
Děkujeme za spolupráci
Základní škola Česká Třebová, Nádražní ulice
Nádražní 200
56002 Česká Třebová
IČO
70882452
Číslo účtu
11226611/0300
Datová schránka
xqbmkk4